Hai si comel-comel Terima kasih sebab dah follower and stalker this bloggg .. muah muah sikit dkat dahi korang

Isnin, 20 Februari 2012

Kita budak sekolah .




Budak sekolah , budak sekolah , budak sekolah , budak sekolah , budak sekolah , budak sekolah , budak sekolah . Haihhh ==' sekolah .

tahun nih best gila budak kelas aku , mmg sporting tambah-tambah aku mmg tak tentu arah lahh jadinya . kalau dalam kelas tak bising mmg tak sah lahh kan ? Cikgu kata kita nakal . cikgu saya bukan nakal tapi hobby saya memang macam tuhh . hihi . kalau saya tak bising tak sah ckgu , hidup merana nnti . Macam2 lah kan alasan , hihi .

suka dengan budak budak kelas aku =') sayang gila dkat korang semua tak kira india ,cina . semua bekerjasama kan ? kbai , bosan . ily , muah muah .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Thankyouu baby