Hai si comel-comel Terima kasih sebab dah follower and stalker this bloggg .. muah muah sikit dkat dahi korang

Rabu, 22 Februari 2012

Iloveyoubiy =')


Assalammualikum guy's . Korang nampak gambar atas nih tak ? Dia lah Danial Altaf sebaya dengan aku . ok terus terang aku syangkan dia . harap dia faham aku mcam mana . gila lahh aku bersyukur sebab ade dia . 
Biyy aku rindukan kau , teringin nak jumpa . <3 kalau ade rezeki bby nak jumpa . tadi aku call dia , suara dia sebijik macam sdare aku Aidil . terkejut dengar suara dia . Aumm , tapi comel suara dia . kau handsome , kau tinggi . aku comel tapi pendek . awesome lahh kan ? 
Arghhh , biyy aku rindu gila dkat kau , aku syangkan kau . percaya lahh tade orang lain dah selain kau . harap  relay kita nih kekal . amin =')

#iloveyouDanialAltaf

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Thankyouu baby