Hai si comel-comel Terima kasih sebab dah follower and stalker this bloggg .. muah muah sikit dkat dahi korang

Khamis, 17 November 2011

Apa itu cinta ?


Apakah itu cinta ? Apakah erti cinta ? Benarkah cinta itu buta ? Adakah cinta itu berkekalan ?

Tahu ape topic arinie ? aku ade something nak cerita pasal *Cinta* at korang ..Korang ade BF ? Mesti baikkan ? Jomm ak nak story sikit ...=)

Haishh-,- , tahu tak aku bingung dengan ayat ayat dekat atas ny . Dalam banyak banyak soalan dekat atas ny , 2 perkara jyeh yang aku perlu tahu jawapannya ...

First , apakah erti cinta ? korang tahu apa ertinya ? ak tak tahulah , emm . Korang nak tahu dah lama aku tunggu tunggu jawapannya apa , tapi hampeh sampai sekarang tak jumpa jumpa .. =P
Kekadang tuhh teringin nak tahu apa erti die yang sebenar benarnya . Tapi tak masuk akallah kalau cinta tuhh tak ada ertinyakan ? hmm , bayangkan kalau tak ade erti berkekalan ke cinta kita ?

Second , *adakah cinta yang kita miliki berkekalan ?* Aku tahu korang semua mesti nak cinta korang berkekalan , semua orang idamkan nie , aduhhh aku nie pun ..ishhh , tahu tak aku memang nakkan cinta tapi tak kekal asyik asyik #PUTUS jyeh ! Wey , aku benci dengar perkataan *putus* merana hidup aku lepas clash...Kekalnya cinta ? korang pikirlah betul betul jaga orang yang telah sayangkan kita . Buat apa yang patut =p ..bukan senang kita nak dapat , betulkan ?

So , nasihat aku kepada lelaki lelaki yang kat luar sana tuhh , jaga kekasih korang betul betul ... SAYANGGG KORANGG !

#BIAR CINTA YANG DATANG PADA KITA ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Thankyouu baby