Hai si comel-comel Terima kasih sebab dah follower and stalker this bloggg .. muah muah sikit dkat dahi korang

Rabu, 16 November 2011

AKU RIMAS DENGAN CINTA =(




Emm , kenapa dengan ak nie ? asal cinta jyeah aku rasa diri aku nie rimas dengan segala-galanya lahh. Bila dah dapat aku sia-siakan , bila tak ade aku rasa macam nak coup ..hmm , sorry to ****** , aina memang tak suka jiwang , tapi **** terlalu jiwang sebab benda tuhh merimaskan diri Aina ... Ape aina nak buad kalau bukan takdir kita ..Ape pun harap ***** terima kalau aina nak putus .. Aina bukan yang terbaik buad ***** so , harap ley terima ..

Cinta tak semestinya berkekalankan kawan2 ? 

Aina tak perferct untuk ***** carilah yang lebih baik . 



#Ya allah , kenapa dengan aku ? adakah nie kehendak kau ? kalau betul aku terima dengan seikhlas hati . Berikan aku jalan yangg benar .

Mungkin nie jalan yang terbaik aku terpaksa putus sebab kita tak serasi , ***** pun tahu kan yang kita dah 2 kali putus lepas tuh couple balik ? Memang dari dulu hati aina tak ada ***** , tapi aina ad hati untuk ***** sebagai kawan . Tapi kalau taknak tak ape , aina tahu sape diri aina ..Aina tak minta ape2 pun dari ***** tapi ***** yang bagi aina , aina tak terima tapi ***** yangg nak bagi aina juga .. Emm , terima kasih dengan semua benda tuhh , dan kasih sayang .


#Maafkan aina kalau aina yang lukakan hati ***** . I'M SO SO SORRRYYYYY =(  
*ILOVEYOUKAWAN <3


>________________________<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Thankyouu baby