Hai si comel-comel Terima kasih sebab dah follower and stalker this bloggg .. muah muah sikit dkat dahi korang

Sabtu, 4 Februari 2012

Korang kenal ke tak dengan dia orang niy ? Meh meh aku kenalkan

Twin-twin aku ...

Assalammualaikum readers , aku nak kenalkan dekat korang cousin-cousin yang aku sayang gila-gila . Aku bersyukur sebab dapat family yang besar and happy setiap masa . If aku balik kampung mesti tak sabar-sabar nak jumpa dengan diaorang nak lepak dengan pakcik makcik aku yang sporting . Hihi , terima kasih to ALLAH sebab dia aku dapat keluarga yang happy .  Aku sayang korang gila-gila ^^


                                                * NoorFarhana Zulkifli
                                                * 16 tahun (dah tua)
                                                * stay dekat Kedah
                                                * ikutkan kepala dia gila2 , suka kau ..

                   
                                                             * Nur Aqila zairul hisham (bju hitam)
                                                             *15 tahun (sebaya dgn aku)
                                                             * stay dekat kampung (Perak)
                                                             * peragai 2 kali 5 dengan Farhana

 Ce korang tengok gambar yang dekat atas niy , mana-mana kitaorang nak pergi mesti bertiga . Sweet tak ? Hikhik . Pernah lahh juga kita orang bergaduh tapi bagaikan air dicincang tak akan putus . Macam tu lahh situasi nya . If aku gaduh dengan dorang mesti aku takot , dah 2 tahun cuti bulan 12 kita orang duduk rumah Farhana dah lah sebulan , tak tahu malu betul lah kan aku niy , bukan aku sorang jeh dengan aqila sekali . Hihi , duduk sana pun ade sebab tertentu =) Bahagia jeh duduk dekat sana , dari rumah sendiri . Huhhh ~,~

Happy !
Aku bersyukur ade korang , orang dekat luar sana pun tak tentu ada keluarga macam kita semua niy . Alhamdulilah , tuh saje yang aku mampu berkata . Sayang korang semua weh . Apapun yang berlaku , aku tetap nak korang ada dekat sisi aku . If aku buat korang sakit hati aku hanya mampu berkata *Maaf . Seseorang yang memaafkan kesalahan seseorang itu besar pahalanya , Hihi . *alim lahh pula kan ?
Apapun aku sayangkan korang semua :3 Muah muah untuk korang . Hikhik .

#Assalammualaikum .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Thankyouu baby