Hai si comel-comel Terima kasih sebab dah follower and stalker this bloggg .. muah muah sikit dkat dahi korang

Isnin, 23 Januari 2012

Rindu si chumel ny :3

Assalamualaikum , hai hai . Korang thu tak tahun baru xhappy bgi aku , sebab perginya 2 orang yang aku sayang selama niy . Haih rindu dekat adik aku dengan kawan aku sorang niy Adam ='( . Asal korang semua perlu pindah , korang tahu betapa rindunya aku dekat korang ? hmm , takdir aku perlu terima .

Yang paling bermakna dalam hidup aku dan yang paling aku syang adik aku . Dia mak aku jaga sejak dia baru lahir . Sayang dia gila gila doh . Hmm , adik kakak rndu . Okay , nama dia Nurul Rabiatul Asyikin , bru setahun lebih umur dia . Dia pndh Sbah , tapi sekrang sebulan dia duduk perak sebab nak lepaskan rndu opah dia , dekat dia =)






tngok tuh die buat peace .

Hmm , i miss you so much baby . Hari terakhir kitaorang brjumpa 1 Januari 2012 . 31 dec 2011 kenangan yang best aku keluar jalan-jalan dengan dia . Hmm , gambar niy yang terakhir ak jumpa dia . Rndu dekat kamu Shikin .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan


Thankyouu baby